Për të qëndruar në formë duhet të lëvizni çdo gjysmë ore

0
22
Loading...

Amerikanët që kërkojnë të qëndrojnë të shëndetshëm duhet fillojnë t’u kushtojnë më shumë kohë aktiviteteve fizike. Sipas udhëzimeve të reja të lëshuara nga qeveria të hënën, nëse më përpara bënin 10 minuta në ditë, tashmë duhet të bëjnë disa herë në ditë nga pak minuta.

Udhëzimi i një komisioni të caktuar nga Departamenti i Shëndetësisë dhe Shërbimeve Njerëzore kërkon që njerëzit të bëjnë sa më shumë aktivitete fizike, duke hedhur poshtë udhëzimin e vitit 2008, ku kërkohej që njerëzit të bënin së paku 10 minuta aktivitet fizik në ditë.

Dokumenti i lëshuar të hënën në sesionin shkencor të Shoqatës Amerikane të Zemrës është përditësimi i parë që nga ajo kohë. Ajo u botua në Journal of the American Medical Association. Provat e tanishme tregojnë se vëllimi i përgjithshëm i aktivitetit fizik lidhet me shumë përfitime shëndetësore; Periudhat e përshkruara nuk janë thelbësore, “shkroi komiteti i ekspertëve të shëndetësisë.

“Qëndroni ullur më pak, lëvizni më shumë. Çfarëdo që të bëni, mundoheni të lëvizni sa më shumë “tha Brett P. Giroir, asistent sekretar për shëndetin në HHS, në një intervistë. Thomas Allison, drejtor i kardiologjisë së sportit dhe stërvitjes në Klinikën Mayo në Rochester, tha se periudhat e shkurtra të stërvitjes janë të vlefshme kur qëndroni gjatë ulur. Por hulumtimi tregon se rezultatet janë më të dukshme kur kryeni disa herë stërvitje gjatë ditës.

Allison miratoi synimin e përgjithshëm të rekomandimeve të reja, të cilat inkurajojnë lëvizjen e çdo lloji, për çdo kohëzgjatje, në një vend ku rreth 80 përqind e popullsisë nuk kryen sasinë minimale të aktivitetit fizik të rekomanduar. Ai sugjeroi që punonjësit e zyrave, dhe njerëzit e tjerë që punojnë ulur, të ngrihen dhe të lëvizin 2 minuta në çdo gjysmë ore. Shqetësimi i qeverisë lidhur me këtë pjesë nuk është diçka e re. Presidenti Teddy Roosevelt sfidoi marinsat në vitin 1908 për të treguar se mund të marshonin 50 kilometra në 20 orë.

Që të rriturit të qëndrojnë të shëndetshëm, udhëzimet e reja kërkojnë 150 deri në 300 minuta stërvitje me intensitet të moderuar ose 75 deri në 150 minuta aktivitet fizik me intensitet të lartë çdo javë, së bashku me të paktën dy ditë në javë të ushtrimeve për forcimin e muskujve. Këto rekomandime janë të pandryshuara nga një dekadë më parë. Udhëzimet citojnë ecjen me këmbë në 2,5 deri në 4 milje në orë, duke luajtur volejboll ose ndonjë sport tjeter si aktivitet me intensitet të moderuar. Ushtrimi intensiv me intensitet përfshin vrapimin, mbajtjen e sendeve ushqimore të rënda ose aktivitetin fizik në palestër . Disa stërvitje, të tilla si noti dhe çiklizmi, mund të bien në të dyja kategoritë, varësisht nga përpjekjet e shpenzuara.

Fëmijët dhe adoleshentët 6-17 vjeç duhet të bëjnë 60 minuta aktivitet të fuqishëm çdo ditë, plus tre ditë në javë aktivitet që forcon muskujt, sipas rekomandimeve. Të rriturit e moshuar duhet të bëjnë stërvitje për të përmirësuar ekuilibrin, si dhe për stërvitje kardiake dhe forcuese të muskujve.
Për herë të parë, udhëzimet përfshijnë një rekomandim për fëmijët parashkollorë, duke vënë në dukje se fëmijët e moshave 3 deri në 5 vjeç”duhet të jenë fizikisht aktivë gjatë gjithë ditës për të nxitur rritjen dhe zhvillimin.” Dokumenti gjithashtu përmban këshilla specifike për gratë shtatzëna dhe pas lindjes dhe personat me aftësi të kufizuara .

Trupi gjykues vuri në dukje se në dekadën që nga nxjerrja e udhëzimeve të para, hulumtimi ka zgjeruar se cilat janë përfitimet e aktivitetit fizik . Këto përfshijnë uljen e rrezikut të kancerit, ankthit dhe depresionit; përmirësimin e funksionit njohës dhe gjumin; ndihmon shëndetin e kockave dhe rregullon shtimin e peshës në fëmijët parashkollorë; mbrojtja kundër shtimit të peshës, diabeti gestational dhe depresioni postpartum në gratë shtatzëna dhe nënat e reja; dhe zvogëlimin e rrezikut të bie midis njerëzve të moshuar. Edhe një stërvitje e vetme mund të ketë ndikim në disa fusha, vuri në dukje komiteti.

Studiuesit gjithashtu kanë mësuar më shumë në vitet e fundit se sa e dëmshme mund të jetë një mënyrë jetese e ulur. Raporti vë në dukje se “rreth 117 miliardë dollarë në shpenzimet vjetore të kujdesit shëndetësor dhe rreth 10 përqind e vdekshmërisë së parakohshme shoqërohen me aktivitete fizike joadekuate”.

Komento:
Loading...