7 mënyra për të forcuar përqendrimin në zyrë

0
18
Tired businesswoman

Në zyrë sot çdo punonjës përballet me shpërqendrime të vazhdueshme. Teknologjia është një nga kryesoret. Mesazhet, email-et dhe reklamat vazhdimisht kërkojnë të marrin vëmendjen tuaj. Dhe nëse jeni si shumica e njerëzve, do të bini pre e këtyre shpërqendrimeve.

Një raport i fundit nga Microsoft pretendon se gjatësia mesatare e vëmendjes u ul nga 12 sekonda në vitin 2000 në vetëm 8 sekonda në vitin 2013. Kjo do të thotë se një peshk i kuq, që ka një përqendrim prej 9 sekondash, mund t’jua fitojë garën e kontaktit pamor.

Nëse po luftoni shumë që të qëndroni të përqendruar te detyra që ju është dhënë, nuk jeni të vetmit. Por ka disa sekrete që njerëzit produktivë i përdorin për të qëndruar të fokusuar.

  1. Stërvituni çdo ditë

Stërvitja jo vetëm që do të përmirësojë shëndetin tuaj fizik dhe mendor, por gjithashtu mund të zgjasë sasinë e përqendrimit. Disa studime kanë treguar se aktiviteti fizik mund t’i ndihmojë fëmijët dhe të moshuarit të përqendrohen. Një studim i vitit 2011 zbuloi se stërvitja e rregullt ndihmon në përqendrim edhe adoleshentët e shëndetshëm.

Kërkime të mëparshme kishin dalë në konkluzion se stërvitja ofron një shtim të menjëhershëm të vëmendjes. Një ecje gjatë pushimit të drekës mund t’ju ndihmojë të përqendroheni kur ktheheni në punë. Por ky studim gjithashtu tregoi se stërvitja e rregullt ofron përfitime afatgjata për vëmendjen tuaj. Pjesëmarrësit që kryenin aktivitete aerobike për të paktën 10 orë në javë kishin funksionim më të mirë të organizmit gjatë javës.

  1. Vini një alarm për pushim

Përdorni celularin tuaj për të vënë një alarm për kohën se kur duhet të pushoni. Nëse përqendroheni për shumë kohë mbi një çështje të vetme, kjo do t’jua shkatërrojë fokusin. Sa më shumë të qëndroni ulur dhe ta detyroni veten të përqendroheni, aq më të ulët do ta keni vëmendjen. Në një përpjekje për të qenë në sinkron me një limit kohor, shumë njerëz i shmangin pushimet e vogla. Por këto pushime mund të jenë sekreti që të bëni më shumë punë në një kohë më të shkurtër.

Një studim i vitit 2011 zbuloi se pushimet e shkurtra mendore i ndihmonin njerëzit të përqendroheshin mbi detyra të caktuara për një kohë më të gjatë. Vendosja e një alarmi për të pushuar çdo 50 minuta do t’ju ndihmojë të keni vëmendje më të mirë.

  1. Dëgjoni muzikë klasike

Dëgjimi i disa zhanreve të caktuara të muzikës mund të aktivizojë qendrat e vëmendjes në trurin tuaj, sipas kërkuesve të Universitetit Stanford. Kërkuesit zbuluan se kulmi i aktivitetit të trurit ndodhte gjatë periudhave të shkurtra të heshtjes mes muzikës klasike. Megjithëse nuk dihet shkaku, muzika klasike duket se ndihmon trurin të organizojë informacionin.

  1. Largoni shpërqendrimet

Çdo shpërqendrim, qoftë një telefonatë, një pyetje nga një koleg një email apo çfarëdo qoftë, e ndërpret vëmendjen tuaj dhe pengon performancën. Edhe një shpërqendrim i shkurtër për 2.8 sekonda i dyfishon shanset tuaja të gabimit, sipas një studimi të vitit 2015.

Ndërprerjet çojnë në punë të cilësisë më të ulët dhe mund t’ju bëjnë të punoni më gjatë për të mbaruar një detyrë. Nëse vërtet doni të përmirësoni vëmendjen tuaj, kufizoni shpërqendrimet sa më shumë të jetë e mundur. Fikni celularin dhe çaktivizoni lajmërimet në kompjuter dhe produktiviteti juaj do të përmirësohet.

  1. Pini çaj të zi

Megjithëse shumë njerëz mendojnë se një filxhan tjetër kafeje do të shtojë performancën e tyre, çaji i zi mund të jetë një zgjedhje më e mirë. Në një studim të vitit 2010 u zbulua se theanine, një aminoacid që gjendet ekskluzivisht te çaji, mund të shtojë periudhën e përqendrimit.

Ky aminoacid, shton qetësinë dhe relaksim, ndërvepron me kafeinën për të sinkronizuar aktivitetin e trurit lidhur me procesin e vëmendjes. Gjithashtu, çaji ofron vigjilencë më të madhe gjatë ditës krahasuar me kafenë.

  1. Meditoni

Mes shumë përfitimeve që vijnë nga meditimi është edhe përmirësimi i gjatësisë së vëmendjes. Kërkimet e kryera mbi murgjit budistë tregojnë se ata që kanë kaluar vite eksperiencë në meditim kanë vëmendje më të gjatë sesa shumica e njerëzve. Por lajmi i mirë, është që nuk keni përse të studioni meditimin për vite për të marrë përfitimet prej tij.

Një studim i vitit 2010 zbuloi se stërvitja në meditim për 3 deri në 6 muaj ofronte përfitime të mëdha.

  1. Shijoni natyrën

Shpenzoni kohë në natyrë, sepse kjo mund t’ju largojë dobësinë mendore dhe do t’ju rikthejë përqendrimin, sipas kërkimeve. Natyra ka një ndikim shumë të fuqishëm mbi vëmendjen aq sa koha e kaluar në gjelbërim është bërë një rekomandim për pacientët.

Disa studime sugjerojnë se prania e pemëve, barit dhe bimëve ju ofron një ndjesi gjallërimi. Mund të merrni edhe disa bimë në zyrë, për të krijuar një efekt të ngjashëm.

*Burimi: INC

Komento: